Tid för avgång

8 timmar kvar tills flyget lyfter. Helt galet! Har inte riktigt fattat att det verkligen händer nu!

Kursen i Härnösand var fantastiskt bra! Var otroligt givande och inspirerande och jag känner att jag har fått mer "kött på benen" inför mitt kommande äventyr. Sedan  fick man lära känna massor av andra volontärer som ska till andra delar av världen.

Väskan är packad och just nu sitter jag hos Pontus. Kom hit igår kväll, vilket betydde att jag sa Hej Då till familjen och Frida igår. Blev betydligt jobbigare än vad jag trodde, så en del tårar blev det allt. Flyget går 21 ikväll och jag tror att jag landar 12.50 lokaltid vilket jag tror är 13.50 svensktid. Då kommer jag och Emelie till Dar es salaam. Där ska vi troligen vara tills på lördag då vi sedan ska ta oss upp till våran lilla by i norr.
 
Sänd gärna en tanke till mig under kvällen/natten och förmiddagen imorgon. Att resan ska gå bra!

Sköt om er och nästa gång vi hörs är jag i TANZANIA!!

Gud som haver barnen kär
se till mig som liten är
Vart jag än i världen vänder
står min lycka i Guds händer

Lyckan kommer
lyckan går
Du förbliver Fader vår
Amen

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har tänkt på dig och bett för dig hela veckan och jag tänkte fortsätta med det ;)

Ha det bäst! Jag ska försöka hålla koll på Vännäs åt dig när jag är där :)

Kram!

2008-08-27 @ 15:51:04
URL: http://giika.bloggspace.se
Postat av: Frida

Ja jösses vilken klump i bröstet som blev när du åkte från mig igår. Ögonen vattnas bara jag tänker på dig. Känns helt overkligt att vi åker ifrån varann detta år också..... Räknar dagarna tills vi ses igen!



KRAM

2008-08-27 @ 16:35:05
URL: http://fredalundgren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mammas älskling!

Jag ber för dig att änglarna ska hålla vakt om dig.Oj vad det kommer att vara annorlunda här hemma utan dig, jag ska jobba jättehårt att vi kan komma ner till dig så många som möjligt. Nu ska jag sova och ligga och höra William snusa hoppas han inte vaknar så fort.

Puss å kram Jag älskar dig mitt hjärta

2008-08-28 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0