I Lushoto..

Nu ar vi tillbaka i Lushoto igen efter en underbar jul i Pangani. Vi bodde pa ett jattemysigt hotell precis pa standen och supertrevliga agare. Julafton blev val langt ifran en vanlig julafton. Vi lang pa standen hela dagen och sedan pa kvallen var det grillfest pa stranden. Valdigt mysigt det ocksa. Men lite langtade man hem iallafall. Pa juldagen akte vi ut pa utflykt till en o dar Pontus fick prova dyka lite och jag snorklade, helt okej juldag.

Nu ar vi tillbaka i Lushoto och jag har visat Pontus mitt hem. Har varit skont att vara hemma lite efter allt resande. Skont att ta det lite lugnt. Men imorgon bar det va till Arusha dar vi ska fira nyar. Sedan aker vi pa safari i tva dagar. Ska bli riktigt roligt.

Jag och Pontus har det underbart tillsammans. Vi njuter av att antligen fa umgas igen.

Ha ett underbart slut pa aret, det ska vi!

Kramar Sofia och Pontus

Kommentarer
Postat av: Erika

Gott nytt år!

Vi har haft ett härligt nyårsläger, men saknat er förstås!

Kram

2009-01-01 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0