Vaskan har packad

Veckan som gatt har mest bestatt av stadning och tvattning. Emelie har varit i Moshi sa jag har varit ensam hemma. Egentligen sa skulle jag har jobbat denna vecka. Men eftersom informationen mellan mig och min handledare ibland kan vara bristfallig sa nar jag kom pa mandagmorgon sa sa dom att jag bara skulle jobba fram till lunch och inte hela veckan. En viss skillnad tycker jag.. Jaja, huset ar nu iallafall skinnade rent och kladerna finns det inte en enda smutsflack pa.

Ikvall sa lyfter min familj fran Arlanda. Valdigt konstigt att dom redan ska komma. Jag hoppas att deras resa gar bra. Familjen Fransson pa vag till Tanzania kan ju aldrig sluta bra. Men hittentills verkar deras resa mot Stockholm ha gatt bra.

Sa nu ar det tre veckor semester som galler. Forst 12dagar med familjen pa Zanzibar. Sedan kommer Pontus och da aker vi, Emelie och dom tyska volontarerna till Mafia for att fira jul. Jag far noja mig med vitsand till jul, ingen vit sno. Nar vi varit pa Mafia i nagra dagar atervander vi till Lushoto och Irente for att visa Pontus mina hemtrakter. Nyar kommer vi att fira i Arusha och direkt efter det aker vi pa safari till Norongoron Cratern och Lake Manyara. Ett fullspackat schema men forhoppningsviss kommer det bli fantastiskt.

Om jag nu inte skriver pa bloggen pa ett tag sa ar det troligen inte for att jag har dott, utan att jag inte kommer att ha tillgang till internet. Oroa er inte, jag ar hos min mamma..

Jag hoppas att allt erat julstok kommer att ga bra! Lite avis pa er maste jag saga. Men samtidigt ska jag ligga pa en strand pa Zanzibar i 12 dagar..

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0