Tanzania calling..

Hejhej!
Jag hoppas att allt ar bra i det hostiga sverige. Sjalv sa rullar det pa. Har haft Swahililektioner hela veckan och har alltsa inte jobbat nagot pa Rainbow. Lektionerna har val gatt sadar, det ar valdigt mycket att komma ihag. Men vi har fatt grunderna nu och jag hoppas att resten ska komma eftersom.
Det ska bli skont att komma tillbaka till Rainbow i veckan. Sakanr barnen. Traffade en av mina favoritelever i fredags. Han heter Tomas och har downsyndrom. Han kom springades emot mig nar jag var pa vag till sprakkursen och fragade vart jag hade tagit vagen nagonstans. Sen nar jag berattade att jag var pa sprakkurs och inte skulle komma tillbaka forsen pa mandag blev han sur.

Helgen har varit ganska lugn. Igar spelade vi volleyboll med nagra praststudernade. Gick val inte toppen bra for oss, men dom fick sig iallafall ett gott skratt, och det kan man val bjuda pa. idag har vi varit till kyrkan och atit mat i Lushoto.  

Ha en trevlig vecka!
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin från saltstyrelsen

ÅÅÅ Tomas! Sötast på jorden, han brukade alltid sitta i mitt knä och sjunga... :)

2008-10-05 @ 21:54:34
Postat av: jm

trampade in och kollade lite.

Är du i tanzania nu?

2008-10-07 @ 16:34:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael
Postat av: Emma (din tremenning)

Hej, du nu har jag läst igen vad du skrivit här i bloggen och jag säger bara mer avundsjuk kan man inte vara ;P Det verkar jättemysigt där borta! :)

2008-10-08 @ 17:50:06
Postat av: Farfar Hebbe

Hej Sofia

Hoppas du får ett 5 månaders härligt äventyr där nere,,jag kommer att följa dig i bloggen,,,Ha é Gott

2008-10-13 @ 11:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/boda
Postat av: Otto

Hallo!

Hoppas det går bra før dig dær nede!

Hær kommer några lyckoønskningar från Norge...!



Kram/Otto

2008-10-16 @ 18:17:58
URL: http://johanotterstadh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0